OTEL EKİPMANLARI AKSESUARLARI

OTEL EKİPMANLARI AKSESUARLARI
OTEL EKİPMANLARI AKSESUARLARI

7 Ağustos 2011 Pazar

MAVİ MARMARA - İSRAİL ÖZÜR DİLEMELİMİ

MAVİ MARMARA BASKINI VE İSRAİL ÖZÜR DİLEMELİMİ TARTIŞMASI
Tarih 31 Mayıs 2010 Mavi Marmara Baskını. Türkiye'den İHH derneğinin organize ettiği Filistine Destek için yola çıkan Mavi Marmara gemisi. Bu gemi Filistin özgürlüğünün ve kuşatılmanın kaldırılması için yola çıktı. Netice ne peki? Mavi Marmara Gemisi baskını ve 9 şehit. Kimin hangi ideolojide olduğunun nu olay karşısında bir önemi yok. Gemi yola çıkmayabilirdi. Şuradan buradan izin alınabilirdi. Artık bunların bir önemi yok olan oldu. İHH nın yaptığı organizasyon haklı veya haksız. Bildiğim birşey var İHH yı desteklemediğim ve fikri, zikri neticesiyle sevmediğim. Ama artık olan oldu. Orada 9 şehit var.

Ne olması gerekir bu durumda şimdi. İsrail hükümeti, yaptığı katliam neticesinde özür dilemeli mi dilememelimi? Yoksa İsrail haklımı.



Benim bu olaya bakış açım artık orada ölen 9 Türkiye vatandaşı var. Kimi şehit der, kimi iyi insan ama benim için kimin ne dediğinin önemi yok. Dediğim gibi orada ölen 9 Türk veya Kürt var. Ben özür beklemiyorum. Orada bir katliam yapıldı. İşgale karşı çıkan, haklı insanları savunmaya giden 9 Türk öldürüldü. Bunun bedeli nedir özür mü? Gülerim buna.


Bana 9 canı geri getirin. Getiremiyorsanız çoluk çocuk farketmez 90 yahudi kellesi getirin. Kimsenin özür beklediği yok. 90 haklı veya haksız yahudi kellesi getirin. Tıpkı orada ölenlerin ölmeyi haketmediği gibi. Haketsin veya haketmesin 90 yahudi sivil öldürülmeli. Bölgesi nerede olursa olsun. İster İsrailde, İster Türkiye'de istersenizde Fizanda. Nasıl ki ABD vatandaşı olan bir Türke ABD Türk olduğu için sahip çıkmadıysa öldürülecek olan 90 yahudi vatandaşının da köpek leşi kadar benim gözümde değeri olmayacak. (Özür ölen köpeğin değeri büyük olur bende. En azından üzülürüm.)


Şiddetle aynı ifadeyi heryerde söylüyorum. 9 a 90 gitmedikten sonra özrün hiçbir maddi ve manevi önemi yok. ABD nasıl ki bir kaç vatandaşı için bir ülkeye saldırıyorsa bu olayın bedeli savaştır. Nasılki İsrail o bölgede BM hukukunu hiçe sayıyor tanımıyorsa dünyanın ne diyeceğininde benim için bir önemi yok.


İslami düşünmemek gerekiyor bazı olaylarda. Malesef dinimiz bunu emretmiyor. Neticede dinimizin ne dediğini de dünya bilmiyor. Müslümanları nede olsa ne yaparlarsa yapsınlar terörist yerine koyuyorlar. İsrailin yaptığı katliamı normal gören bir zihniyetinde benim gözümde ne dediğinin hiç bir önemi yok.


Bu yazıyı kim okursa okusun. İmkanınız varsa intikam alın. ntikam almaya kalkanın ellerinden ayaklarında öperim. Beni bu saatten sonra şu bölgede yahudi öldürüldü haberleri mutlu edecek.


Buna kim ne derse desin. Son zamanlarda çıkan bir Antisemitig düşünce deyimi çıktı. O lafı ortaya atanlarda yahudiler neticede. O fikri haklı sanan, benimseyen kardeşlerime sesleniyorum. Kusura bakmayın biri sizi gelip evinizden yaka-paça, saç-baş sürükleyerek evinizden dışarı atsaydı heralde bunu yapanlara sevgi gösterileri yapacak olamazdınız.


Filistinde olup bitenler, evlerinden barklarından sürgün edilenler, mülteci konumuna düşürülüp dünyaları alt üst olan insanları gidip görün ne demek istediğimi anlarsınız. O durumu yaşamadığınız zaman  inanın düşünemezsiniz bile benim ne demek istediğimi.


Son olarak inaşallah beklediğim haberler tez zamanda ard arda gelmeye başlar. Bunun için zenginlerde destek olup birlik içinde olmalılar. ALLAH'ım bana o günleri görmeyi nasip eyle.
Kalın sağlıcakla...


http://www.youtube.com/watch?v=2pGUzLp4Yow
http://www.youtube.com/watch?v=LfgEuyEdBgs&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=1d0mmS9MALk&feature=related


FURKANIN VURULDUĞU AN
http://www.youtube.com/watch?v=ik5jC3JRfaA&feature=related

BANA GÖRE AB VE ABD GERÇEĞİ
http://stratejik-dusunce.blogspot.com/2011/08/terorist-abd-ve-ab.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder